Veel gestelde vragen
Moet ik een afspraak maken?
U kunt bij ons zonder afspraak langskomen om de schade te laten bekijken. Aan de hand daarvan wordt de hoogte van het schadebedrag bepaald en weten we hoe lang dat we nodig hebben voor reparatie. Neem als u langkomt uw kentekenbewijs en groene kaart mee.
Ik heb schade en kan mijn auto niet missen
Geen probleem, want bij Autoschade Roks Hoeven kunt u rekenen op vervangend vervoer.
Hoe meld ik autoschade?
Als u autoschade heeft, kom dan vrijblijvend bij ons langs. Wij bekijken samen de schade zodat u deze kunt melden bij de verzekering.
Wanneer is mijn auto klaar?
Dit is afhankelijk van de schade. Autoschade Roks Hoeven geeft u in het intakegesprek een indicatie en houdt contact met u over de aflevering van uw herstelde auto. In de tussentijd kunt u natuurlijk beschikken over vervangend vervoer. Zo blijft u altijd mobiel!
Ik heb een klacht over de reparatie, wat nu?
Mocht u niet tevreden zijn over de reparatie verzoeken wij u direct contact op te nemen met Autoschade Roks Hoeven zodat wij u een oplossing kunnen bieden.